Speelkameraadjes Club

Vrouwen club

Op donderdagochtend vanaf 10.00 uur tot 12.00 uur samen een kopje koffie drinken elkaar ontmoeten. Creatief bezig zijn en leuke interieur ideeen uitwerken.
Nieuwe mensen ontmoeten kosten voor de koffie, thee € 0,50

Deelnemen aan een workshop op aanvraag

Dagje Sweet Caroline 22 Mei 2024

Inschrijving verplicht:
22 mei 2024 is de vijfde editie van onze boottocht. Tijd voor een feestje met echte prinsen en prinsessen. Wil je mee ? geef je dan op stuur een bericht naar thea@stichtingspeelkameraadjes.nl

We gaan er een superfeest van maken met heerlijke hapjes en drankjes

Speurtochten

Wij organiseren leuke speurtochten met uw kind. graag aanmelden per Email:thea@stichtingspeelkameraadjes.nl

Recreatie op de Reeuwijkse plassen

Samen met een groep kinderen en hun moeders op de fiets naar de Reeuwijkse plassen, als het weer het toelaat. Het moet lekker warm zijn.

Kinderkookclub

Samen met onze begeleiders koken kinderen voor hun gasten.
Daarmee verdienen zij hun eigen zakgeld, leren ze hoe de tafel te dekken en gastvrijheid te ontwikkelen.
Minimum aantal deelnemers 10

Hier kun je bijvoorbeeld veel gestelde vragen invullen

Deze tekst is slechts ter illustratie. Wat je hier leest is een voorbeeldtekst. Het grappige is, dat mensen deze toch vaak lezen. Zelfs als men weet dat het om een faketekst gaat, lezen ze toch door.